نکات مهم برای موفقیت در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

 

نکات مهم برای موفقیت در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

در راستای عملی ساختن اهداف بازاریابی محتوا که بیش از قبل مورد توجه کاربران اینترنتی قرار گرفته است و همچنین در سئوی سایت شما نیز تاثیرگذار است، باید در نظر داشته باشیم

ادامه نوشته

آشنایی با روش‌های مدرن تبلیغات

 

در عصر امروز تبلیغات دیگر به تبلیغات تلویزیونی و روزنامه ای محدود نمی‌شود. اکنون و در دنیای امروز روش‌های نوینی برای تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرد که نگاهی به این روش‌های مدرن در ایجاد دیدی گسترده نسبت به این مقوله می‌تواند بسیار مفید باشد و ایده‌های کارآمدی را در ذهن فعالان این حوزه ایجاد کند.

ادامه نوشته

پردرآمدترین کسب و کارهای اینترنتی در ایران

از مزایای این سبک درآمد اینترنتی می‌توان به: دسترسی به کانال‌های متعدد درآمدی، عدم نیاز به تأمین و لجستیک کالا، نرخ رشد مناسب ، قابل راه‌اندازی با سرمایه متوسط به بالا، خطرپذیری پائین، تنوع خدمات قابل ارائه با پتانسیل بالا و.. در ایران آمار دقیق درآمد برندها در حوزه‌های مختلف منتشر نمی‌شود چون به نوعی خط قرمز و حریم خصوصی آن‌ها تلقی می‌گردد! فقط  در یک نمونه محمدی مدیر دیجی کالا در یک رویداد رسمی خبر از فروش روزانه ۲۰۰۰ قلم کالا به ارزش متوسط هر قلم ۶۰۰ هزار تومان از این سایت داد. با یک حساب سر انگشتی به رقم گردش مالی یک میلیارد و دویست میلیون تومان در هر ۲۴ ساعت این فروشگاه اینترنتی می‌رسیم. همین انگیزه برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار اینترنتی کافی است. با این حال بر اساس ترکیب شاخص‌هایی مانند تعداد مخاطب، آمار بازید، محبوبیت برند و ارزش کلی خدمات، سعی می‌کنیم به یک جمع‌بندی کلی در مورد پردرآمدترین سایت‌ها و گروه‌های کسب‌وکار در  اینترنت ایران بپردازیم. گروه اول: سایت‌های خبری و اطلاع رسانی سایت‌های خبری و اطلاع‌رسانی در زمره پرمخاطب‌ترین سایت‌های فارسی به شمار می‌آیند. تغییر ذائقه کاربران به دریافت اخبار در لحظه، از رسانه‌های کوچکتر نسبت به رسانه‌های بزرگ مثل رادیو، تلوزیون و روزنامه، قابلیت جستجو و مراجعه سریع به خبرهای تخصصی در وب و.. را می‌توان اصلی‌ترین دلیل این امر برشمرد. بنابراین به خوبی می‌توان تشخیص داد که این بخش پرطرفدار یکی از پردرآمدترین شاخه‌های کسب‌وکارهای فارسی است.

 

ادامه نوشته

نکات طلایی در بازاریابی در شبکه های اجتماعی

ترفندهای بازاریابی در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی به مکانی برای تبلیغات هم تبدیل شده اند اما کسانی در جذب مشتری ها در این شبکه ها موفق ترند که راه و روش جذب مشتری و تبلیغات درست را بدانند.

  ترفندهای بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، ترفندهای بازاریابی ، شبکه های اجتماعی

 

 

ادامه نوشته

فواید بازاریابی با شبکه‌های اجتماعی

 

social-media-marketing-tips

برای کارآفرینان، استفاده از شبکههای اجتماعی، «گام بزرگ بعدی» محسوب میشود. شبکههای اجتماعی یک تب زودگذر نیست که اگر بود امروز میباید رنگ باخته بود.

فواید فعالیت در شبکههای اجتماعی چیست؟

فعالیت در شبکههای اجتماعی باعث میشود آگاهی نسبت به برند شما افزایش یابد. جدای از آنچه منتشر میکنید و به اطلاع مشتری میرسانید، شبکههای اجتماعی یک کانال دیگر برای رساندن پیام شما به مشتری است. خب، چه اهمیتی دارد؟ با استفاده از شبکههای اجتماعی میتوانید مشتریهای خود را تشخیص دهید. در هر خیابانی که از وب پیچیدند، تابلو و برند شما را خواهند دید.

ادامه نوشته

معایب شبکه های اجتماعی برای بازاریابی

سلام به شما دوستان و عزیزان همیشه همراه وب سایت علمولوژی! مقاله ای که پیش رو دارید یک مقاله ویرایش شده از مقاله ای است که چند روز اخیر در اختیار شما عزیزان قرار گرفت و با ویرایش موجود سعی بر وضوح آن نموده ایم امید که مورد قبول شما واقع شود! از آنجا که شبکه های اجتماعی بسیار اهمیت دارند و یکی از اهمیت آن در خرید و فروش است بنابراین برای اینکه بدانید چگونه از این بستر استفاده کنید تا بتوانید سود بیشتری عاید خود کنید!

شبکه های اجتماعی

ادامه نوشته

هفت چیز است که شما را در بازاریابی شبکه ای به موفقیت می‌رساند

این هفت ویژگی، مهارت نیستند؛ بعضی‌ها عادتند؛ بعضی یک وضعیت ذهنی‌اند و بعضی دیگر، به سادگی چیزهایی هستند که شما باید به طور موثر از آن‌ها استفاده کنید تا سازمانتان را بسازید.

من پیشنهاد می‌کنم که در هر یک از آن‌ها به خودتان نمره بدهید؛ صادق باشید و از خودتان بپرسید که آیا واقعا این ویژگی را دارید؟ سپس بعد از مدتی از دانستن این هفت ویژگی، دوباره به خودتان نمره بدهید تا ببینید که پیشرفت داشته‌اید یا نه، مهم‌ترین نکته این است: هرچه این ویژگی‌ها در شما پیشرفت کند، درآمد شما افزایش خواهد یافت.

کسی که این هفت مورد را داشته باشد، روی ریل قرار دارد؛ روی ریل قرار گرفتن به چه معنی است؟

دلیل اصلی همه‌ این موارد، مفهومی است که ما آن را روی ریل بودن (getting over the line)می‌نامیم؛ وقتی واگنی روی ریل قرار دارد، فقط می‌تواند در یک مسیر و یک جهت حرکت کند و با صرف نیرویی کم این اتفاق می‌افتد. آیا تاکنون تلاش کرده‌اید کشوی یک میز را داخل ریل آن قرار دهید؟ در ابتدا کمی مشکل است؛ ولی به محض آن که چرخ‌های کناری، روی ریلش قرار گرفت، با فشار یک انگشت، کشو روی ریلش پیش می‌رود و سر جایش قرار می‌گیرد. قرار گرفتن یک نفر روی ریل، یعنی ذهنیتی که در آن بازگشتی نباشد. چنین افرادی، تعهدی به سختی صخره به تجارتشان و کمپانی دارند و از این تجارت خارج نخواهند شد؛ حتی اگر هر سختی و مشکلی که فکرش را بکنید پیش بیاید!

 

ادامه نوشته

19ZM2pjq6U4jVb283GZkCPNukjeyb2YZ2u

ارتباط نزدیک و روزانه با اعضای خانواده، دوستان و اطرافیان مهمترین دلیلی است که باعث می شود مردم جهان در شبکه های اجتماعی حضور یابند.
به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، سال 2014 میلادی دوره ای بود که طی آن بخش اعظیم زندگی ها دیجیتالی شد و به گفته محققان بزرگترین تحول مجازی تاریخ صورت گرفت. در این سال مهمترین گام برای ورود شبکه های اجتماعی به زندگی روزمره برداشته شد تا این عرصه علاوه بر ابزاری برای برقراری ارتباطات روزانه، دیگر نیازهای زندگی روزمره را هم پاسخ دهد.
 
مرکز Wear Social برای مشخص شدن میزان گستردگی شبکه های اجتاعی در سراسر جهان، ژانویه 2015 مطالعه جامعی انجام داد و در پایان مشخص شد تا آن زمان 7.2 میلیارد نفر روی کره خاکی ساکن بودند. 3.0 میلیارد نفر از آنها به صورت دایم از مزایای اینترنت بهره می بردند، 2.07 میلیارد حساب کاربری فعال در شبکه های اجتماعی مختلف مورد استفاده قرار می گرفته است، 3.6 میلیون کاربر جهانی از دستگاه موبایلی استفاده می کرده اندو از میان تمام مشترکان شبکه های اجتماعی 1.6 میلیارد نفر با دستگاه های موبایلی از مزایای آنها بهره می بردند.
 
بودن یا نبودن در شبکه های اجتماعی
 
این مرکز تحقیقاتی توضیح داد یک سوم جمعیت جهان معادل 29 درصد به صورت دائم خدمات شبکه های اجتماعی را مورد استفاده قرار می دهند اما چه دلیلی وجود دارد که این تعداد جمعیت را وارد این فضا کرده است؟
 
ارتباط نزدیک و روزانه با اعضای خانواده، دوستان و اطرافیان مهمترین دلیلی است که باعث می شود مردم جهان در شبکه های اجتماعی حضور یابند. این دلیلی است که مرکز Global WebIndex براساس آخرین مطالعه جهانی خود توضیح داده و می گوید از میان دو میلیارد مشترکی که به صورت مستمر وارد شبکه های اجتماعی می شوند، 55 درصد دلیل اصلی خود را برقراری ارتباط با دوستان و اطرافیان اعلام کرده اند و بر این باورند که شبکه های اجتماعی نسبت به دیگر روش های ارتباطی مطمئن تر و سریع تر هستند و از این طریق می توانند تمام نیازهای ارتباط خود برای حضور مجازی در کنار اعضای خانواده یا نزدیکان را پاسخ گویند.
 
اما به هر حال باید توجه داشت که این فضا طی چند سال گذشته تخصصی تر شده است و به جز برقراری ارتباط نزدیک میان افراد، کاربردهای دیگری را هم در اختیار گرفته است. به همین خاطر در بررسی اخیر 44 درصد کاربران جهان اعلام کردند به روز بودن، دریافت آخرین اخبار، قرار گرفتن در جریان اتفاقات روز و داشتن سرگرمی در اوقات فراغت مهمترین دلیلی است که آنها را به شبکه های اجتماعی می کشاند.
 
 
ادامه نوشته