فواید بازاریابی ویروسی چیست
هدفگذاری درست و مناسب مخاطبان باید برنامهریزی و پایش شود. انتشار اولیه پیام و محتوای بازاریابی ویروسی بسیار اهمیت دارد. در واقع انتشار اولیه پیام اصلی جزو کلیدیترین شاخصهای فرآیند بازاریابی ویروسی محسوب میشود
هدفگذاری درست و مناسب مخاطبان باید برنامهریزی و پایش شود. انتشار اولیه پیام و محتوای بازاریابی ویروسی بسیار اهمیت دارد. در واقع انتشار اولیه پیام اصلی جزو کلیدیترین شاخصهای فرآیند بازاریابی ویروسی محسوب میشود
چكيده
در اين مقاله بازاريابي ويروسي مورد بررسي قرار ميگيرد و انواع، روشها، استراتژيها، مزايا و مشكلات آن تشريح ميشوند.
ويروس، يک پوشش پروتئيني است که شامل مواد ژنتيک است. ويروس حمله کننده از پوشش پروتئيني خود براي اتصال به يک سلول سالم استفاده میکند. اولين بار که اتصال محکم و قابل اطميناني صورت پذيرفت، ويروس مواد ژنتيک خود را وارد سلول سالم میکند و به صورت دایمي د. ان. اي (D.N.A) سلول ميزبان را تغيير ميدهد. يک ويروس نسبتاً مؤثر ميتواند سلول ميزبان را تبديل به يک کارخانه تکثير ويروس كند.
با عرض سلام و خسته نباشید .
در این تاپیک قصد معرفی سایتهای رایگان ( ایرانی - خارجی ) برای انالیز سایت از لحاظ آپ تایم بودن و سئو و کارایی و ... رو می زاریم تا در روند مدیریت سایت و سرور به دوستان کمک کنند .
برنامهریزی منابع سازمانی (Enterprise resource planning) که به اختصار ERP نامیده می شود، طیف وسیعی از فعالیتهای مختلفی را شامل می شود که هدف آن، گردآوری تمام دادهها و فرایندهای یک سازمان در یک سیستم واحد و در نهایت بهبود عملکرد سازمان می باشد
موضوع تجارت الکترونیکی را می توان از دو منظر نگریست. نخست دیدگاه تئوریک و کلی به موضوع است که دربرگیرنده تعدادی از مفاهیم اقتصادی و رابطه آن با فناوری اطلاعات است. مدل های معروف B۲B و B۲C از آن جمله اند. دیدگاه دوم موضوع تجارت الکترونیکی را از منظر کاربردهای عملی و صورت های واقعی آن بررسی می کند. به عنوان مثال می توان درباره چند و چون تبلیغات و بازاریابی آنلاین، روش ها و تکنیک های فروش اینترنتی کالا، معاملات بازرگانی و تبادل اطلاعات تجاری، حراج آنلاین و حتی بانکداری آن لاین (که البته خود موضوع پیچیده و مفصلی است) سخن گفت.
انواع تجارت الکترونیک:
B2B
تجارت فروشنده با فروشنده
B2B اولین خرید و فروش معاملات الکترونیکی است و هنوز هم طبق آخرین آمار بیشترین عایدی را کسب می کند. در B2B تجار نه تنها مجبورند مشتریان خود را بشناسند، بلکه باید واسطه ها را نیز شناسایی کنند. در این مدل همه ی شرکاء و خدمات مرتبط با تجارت بین المللی از قبیل: تأمین کنندگان، خریداران، فرستندگان دریایی کالا، لجستیک (پشتیبانی)، خدمات (سرویس های) بازرسی، اخبار بازاریابی و کاربریهای نرم افزار را که موجب سهولت در امور تولید، خرید و فروش می گردند در یک محل گرد هم می آیند.