اصول تنظیم متن یک پیام موثر ایمیل


اصول تنظیم متن یک پیام موثر

برای اینکه کمپین مؤثری طراحی کنید و محتوای پیام تبلیغاتی خود را به بهترین شکل ممکن تنظیم کنید، ابتدا باید هدف خود را از اجرای کمپین در ذهن مرور کنید و در ادامه، با توجه به هدف تعیین شده بر متن و محتوای پیام خود تمرکز کنید. ذکر این نکته در اینجا ضروری است که تنظیم محتوا در یک کمپین اساسا به گونه ای انجام می شود که یکی از اهداف زیر را دنبال کند:

ادامه نوشته

چه تعداد ایمیل ارسال کنیم بهتر است؟ هر چند وقت یکبار؟


چه تعداد ایمیل ارسال کنیم بهتر است؟

چه تعداد ایمیل ارسال کنیم بهتر است؟ هر چند وقت یکبار؟ روزانه یا هفتگی!

ایمیل مارکتینگ یکی از قوی ترین راه های حفظ ارتباط با مشتری می باشد و این اطمینان را می دهد که شما همیشه در یاد مشتریان باقی خواهید ماند. اما یکی از موضوعات دشوار در ایمیل مارکتینگ این است که چه تعداد ایمیل و با چه  قاعده ای به مشتریان باید ارسال کرد.

ادامه نوشته

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، به دست آوردن ترافیک وب سایت و یا کسب توجه به یک موضوع از طریق رسانه های اجتماعی است. برنامه‎های بازاریابی شبکه‎های اجتماعی معمولا تمرکز بر تلاش برای ایجاد محتوایی دارند که بواسطه آن بتوانند توجه مخاطبین را در آن پلتفرم‎ها جلب و خوانندگان را تشویق به اشتراک‎گذاری آن در بین شبکه‎های اجتماعی کنند. تبلیغ دهان به دهان الکترونیکی (eWoM) منجر شده اشاره به هرگونه اظهارنظری دارد که مصرف‎کنندگان از طریق اینترنت (به عنوان مثال وب سایت‎ها، شبکه‎های اجتماعی، پیام‎های فوری، فید‎های خبری) در رابطه با یک رخداد، کالا، خدمات، برند یا شرکت به اشتراک می‎گذارند. زمانی که پیام اشاره‎ شده از کاربری به کاربر دیگر پخش و برفرض پیچیده شود، چون از یک منبع شخص ثالت و موثق می‎آید، نتیجه آن شکل‎گیری نوعی بازاریابی در رسانه به دست آورده شده در عوض رسانه پولی، است.

 

ادامه نوشته

متن آگهی تبلیغاتی را چگونه بنویسیم؟

نکات مهم در انتخاب تیتر آگهی

هدف از طراحی یک آگهی تبلیغاتی جذب هرچه بیشتر مخاطب و افزایش فروش می باشد و متن آگهی تبلیغاتی نقش مهمی در این امر خواهد داشت، این تبلیغات میتواند توسط پیام کوتاه، بنرهای اینترنتی، تراکت و بروشور و حتی وبسایت خود شما مورد استفاده قرار گیرد.

در مقاله قبلی تحت عنوان انتخاب تیتر آگهی تبلیغاتی به اهمیت عنوان نویسی و نکاتی که باید در آن رعایت شود پرداختیم و در این مقاله شرایط و قوانین مربوط به نوشتن متن آگهی تبلیغاتی برای افزایش بازدهی آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

ادامه نوشته

چند نکته برای ایمیل زدن به افرادی که وقت آزاد ندارند


چند نکته برای ایمیل زدن به افرادی که وقت آزاد ندارند

ما همه ایمیل‌های زیادی می‌گیریم و بسیاری از آن‌ها را هم دور می‌ریزیم. ولی وقتی ایمیل‌های مهمی می‌زنیم انتظار داریم که بدون پاسخ نمانند.اگر تعداد ایمیل‌هایی که برایتان می‌آید را در زمانی که صرف خواندن همه آن‌ها و جواب دادن به آن‌هایی که نیازمند پاسخ هستند ضرب کنید متعجب خواهید شد. نتیجه غیرقابل تصور خواهد بود.

ولی تکنیکهای خاصی وجود دارند که توانایی شما برای وادار کردن افراد به جوابگویی به ایمیل‌های مهمتان را به شدت افزایش می‌دهند:

ادامه نوشته

استراتژی مناسب برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی چیست؟   

 

استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی

با وجود تنوع و تعدد شبکه های اجتماعی و افزایش هر روزه کاربران آن ها، در صورتی که استراتژی مناسبی برای کمپین های بازاریابی در شبکه های اجتماعی وجود نداشته باشد، فعالیت های بازاریابی در آن ها نیز موثر نخواهد بود.

با اینکه شبکه های اجتماعی پدیده ای نو قلمداد می شوند اما باید به آن ها نیز مانند سایر کانال های بازاریابی نگاه کرد ( فقط با ابزارهایی جدید تر و فانتزی تر). وقتی این گونه به قضیه نگاه  کنید متوجه خواهید شد که مانند سایر کمپین های بازاریابی باید هدف و انگیزه ای در تمامی مراحل وجود داشته باشد تا بتوان تمامی فعالیت های بازاریابی را چه در فضای آنلاین و شبکه های اجتماعی و چه در فضای آفلاین، یکپارچه کرد. با اطمینان از این یکپارچگی است که شما خواهید توانست اثربخشی همه ی کانال های بازاریابی خود را افزایش دهید.

 

ادامه نوشته

۶ مزیت کلیدی بازاریابی شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها  

بارها دوستان و همکاران بنده در مورد مزایای بازاریابی شبکه های اجتماعی در مقالات مختلف مطلب نوشتند و امروزه شاهد حضور بیش از پیش برندها و کسب و کارها در شبکه های اجتماعی هستیم .

اما با این وجود در برخی جلسات با مدیران و صاحبان کسب و کارها به این مورد برخورد کردم که آنها هنوز به اهمیت و مزایایی که شبکه های اجتماعی برایشان خواهد داشت به طور کامل واقف نیستند .

غالبا این مدیران زمانی که با پیشنهاد بنده برای سرمایه گذاری زمانی و ریالی و همچنین اختصاص یک نیروی انسانی به فعالیت در این شبکه ها به صورت منظم مواجه می شوند بعضا مقاومت می کنند .
به همین دلیل تصمیم گرفتم مطلبی در این خصوص بنویسم تا برای این دسته از دوستان عزیز توضیحاتی ارائه کنم .

بازاریابی شبکه های اجتماعی به زبان ساده چیست؟

بازاریابی شبکه های اجتماعی مثل سایر مفاهیم یک تعریف واحد و مشخص ندارد اما اگر بخوام تعریفی در اینجا ارائه بدم به نظرم تعریف زیر یکی از کاملترین تعاریف و در عین حال ساده ترین است :

بازاریابی شبکه های اجتماعی ، نوعی از بازاریابی اینترنتی است که در آن کسب و کارها و افراد با هدف برقراری ارتباط با مخاطبان و همچنین  برندسازی در این شبکه ها حضور پیدا می کنند

بر طبق تعریف بالا می توان گفت بازاریابی شبکه های اجتماعی نوعی از بازاریابی است که تمرکز بر روی مخاطبان و برقراری ارتباط با آنها اولویت دارد نه بر روی فروش مستقیم محصولات و خدمات .

در حقیقت بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ایجاد محتوایی استوار است که بتواند ضمن جلب توجه مخاطبان و علاقمندان آنها را به اشتراک گذاری محتوا و صدای برند شما با دوستانشان ترغیب کند .

 

ادامه نوشته

بازاریابی شبکه های اجتماعی

 

بازاریابی شبکه اجتماعی
 
 

بازاریابی شبکه اجتماعی

چیست؟

از اهرم شبکه های اجتماعی برای افزایش تعامل و تبادل نظر با مخاطبان و افزایش فروش استفاده کنید. بازاریابی شبکه اجتماعی بعنوان مثال در گوگل پلاس حضور شما را در موتورهای جستجوگر مستحکم می کند. برند و نام تجاری شما را معروف می کند

ادامه نوشته

مزایای استفاده از پاسخوگیی خودکار ( Autoresponder )

استفاده از Autoresponder یکی از تاکتیک های ایمیل مارکتینگ است.در مقاله AutoResponder چیست توضیح کاملی درباره آن دادیم و در این مقاله قصد داریم به چند مزیت استفاده از این ابزار در بازاریابی ایمیل اشاره کنیم :

1) بازدیدکنندگان سایتتان را به سرنخ تبدیل کنید :

نرم افزار هایی که ابزار Autoresponder ارائه می دهند به شما این اجازه را می دهند که فرم ثبت نام ایجاد کنید و آن را در سایت خود قرار دهید. این فرم ها قسمت هایی دارند که اطلاعات تماس مشتری ها مثل ایمیل را می گیرند و باعث می شود بازدیدکننده بعد از پر کردن فرم سرنخ شما شود.

2) ایجاد حس صمیمیت در سرنخ و بالا رفتن محبوبیت شما :

وقتی بازدیدکننده سرنخ شما می شود، با استفاده از ابزار Autoresponder می توانید ایمیل هایی به مناسبت های مختلف ارسال کنید. همچنین با ارسال خبرنامه های آموزشی خدماتی، روابط قدرتمندی را بین خود و مشتری ایجاد می کنید

ادامه نوشته

Autoresponder چیست و چرا برای ایمیل مارکتینگ به آن نیاز داریم ؟


بهترین دوست بازاریابان پرمشغله یا تنبل

در این مقاله می خواهیم یک راه بسیار مفید برای ایجاد اقتدار، جذب مخاطب، توسعه تفاهم و اعتماد مخاطب، و بالا رفتن رنک شما در موتورهای جستجو را معرفی کنیم.

ادامه نوشته

12 ایده برای محتوای خبرنامه بعدیتان


کسب و کار اینترنتی

اگر شما نیز از یک سری قاعده های روزمره و  تکراری که در نوشتن خبرنامه ها استفاده می شود تبعیت می کنید و از تکرار آنها خسته شده اید ، با کمی تغییرات در آن ها می توانید احساس بهتری از تبلیغات خود داشته باشید و شانس بیشتری برای جذب مشتریان بیشتر بدست آورید.

ما در اینجا 12 ایده برای ایجاد محتوایی بهتر در اختیارتان گذاشته ایم. از آنها در خبرنامه بعدی که می خواهید به مشتریانتان ارسال کنید استفاده کنید و نتایج آن را با ما در میان بگذارید :

1- پنج نکته جدیدی که اخیرا شما و تیم کسب و کارتان تجربه کرده اید را در اختیار مشتری قرار دهید.

 

ادامه نوشته

بازاریابی شبکه های اجتماعی

 

بازاریابی رسانه اجتماعی - بازاریابی شبکه اجتماعی

بازاریابی رسانه اجتماعی چیست؟ 

بازاریابی رسانه اجتماعی یا شبکه اجتماعی به فرآیند افزایش ترافیک یا جلب توجه با استفاده از سایت های شبکه  اجتماعی است

ادامه نوشته