بهترین راه های تبلیغ در اینترنت کدام است؟ بخش2

 

5-    خبرنامه هاي تبليغاتي

خبرنامه هاي تبليغاتي، و يا تبليغ در خبرنامه هاي اينترنتي که از طريق پست الکترونيکي به نشاني هزاران مخاطب از قبل تعيين شده ارسال مي شود، يکي از راه هاي تبليغات در وب مي باشد. در اين نوع تبليغات الکترونيکي، آگهي دهنده مي تواند تبليغ خود را در داخل خبرنامه قرار دهد و نسبت به معرفي خود اقدام کند. اهميت اين نوع تبليغ به نسبت شيوه ها ديگر آن است که به دليل ارسال خبرنامه به طيف خاصي از مخاطبان که معمولا مخاطبان ثابت چنين خبرنامه هايي در وب هستند، شانس ديده شدن آگهي و کليلک خوردن، افزايش مي يابد. اما بايد توجه داشت که مخاطبان خبرنامه ها معمولا در يک بازه زماني خاص، ثابت هستند و آگهي دهنده براي افزايش مخاطب پذيري خود، بايد نسبت به طراحي مرتب و اثربخش آگهي خود در خبرنامه اقدام کند. 

هر اندازه بتوانيد آگهي هاي خلاقانه و مبتني بر کارکرد خبرنامه هاي اينترنتي طراحي و توليد کنيد، شانس کليلک خوري! آگهي شما افزايش مي يابد. خبرنامه هاي اينترنتي موفقي که در وب فعال هستند را مي توانيد با جست وجو در موتورهاي وب پيدا کنيد. البته يکي از تهديدهاي بالقوه اي که خبرنامه هاي تبليغاتي را تهديد مي کند، اسپم شدن آن ها در صندوق پست الکترونيک کاربران مي باشد که بايد به اين موضوع نيز توجه کنيد. البته بعضي از خبرنامه ها، کنتوري را تعبيه مي کنند تا صحت ورود خبرنامه به صندوق الکترونيکي کاربران و نه فولدر اسپم مشخص شود و هر خبرنامه باز شده و مطالعه شده نيز مشخص شود. به هر حال، خبرنامه ها و آگهي دهندگان در اين مجموعه ها، قواعد بازي خود را دارند که بايد از آن ها آگاه باشيد. 

ادامه نوشته

آشنایی با روش‌های مدرن تبلیغات

تبلیغات

ارتباطات >  ارتباطات و روزنامه‌نگاری - همشهری‌آنلاین - سلامه پروین:
در عصر امروز تبلیغات دیگر به تبلیغات تلویزیونی و روزنامه ای محدود نمی‌شود. اکنون و در دنیای امروز روش‌های نوینی برای تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرد که نگاهی به این روش‌های مدرن در ایجاد دیدی گسترده نسبت به این مقوله می‌تواند بسیار مفید باشد و ایده‌های کارآمدی را در ذهن فعالان این حوزه ایجاد کند.

امروزه تبلیغات و بازاریابی بخشی ضروری از دنیای تجارت را تشکیل می‌دهد. اگر محصولی خوب یا خدماتی مفید و کارآمد در اختیار داشته باشید، باید از هنر چگونگی فروختن آن نیز برخوردار باشید. البته با این وجود هنوز هم آژانس‌هایی هستند که برای تبلیغات محصولات خود از روش‌های قدیمی و سنتی استفاده می‌کنند اما از سوی دیگر بازیگران پیشرویی در این بازار وجود دارند که به استفاده از روش‌های جدید و مدرن تبلیغات علاقه مند شده اند.

ادامه نوشته

بهترین راه های تبلیغ در اینترنت کدام است؟ بخش۱

مجله اینترنتی برترین ها قصد دارد در مجموعه گفتارهای "کار آفرینی دیجیتالی"، هر هفته و در روزهای فرد، موضوعات مرتبط با فضای مجازی و جامعه اطلاعاتی را در زمینه های مختلف مورد بحث و بررسی قرار داده و خوانندگان محترم این پرتال را با موضوعات و مطالب جالب و خواندنی درباره دنیای دیجیتال، کسب و کار اینترنتی و ایده های موفق در این حوزه آشنا کند. هم چنین در بخش "کار آفرینی دیجیتالی"، آخرین تحولات دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در قالب گزارش جامعی در 5 شنبه هر هفته تحت عنوان "گزارش هفتگی از وضعیت ICT ایران" مورد بررسی و اشاره قرار می گیرد. پس هر هفته با ما همراه باشید با مطالب خواندنی درباره تحولات ICT در ایران و سایر نقاط جهان. 

 
تعداد کاربران و سایت های اینترنتی چقدر است؟



ادامه نوشته

موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی برای مشاغل کوچک

اولین تبلیغاتی كه در اینترنت شكل گرفت به صورت متنی بود اما بعدها بنرهای گرافیكی و متحرك جزو جذابیت های دنیای اینترنت شد.
ابتدا این بنرها توجه مخاطب را جلب می كردند و همین علاقه مندی سبب شد تا استفاده از بنرها گرافیكی به سرعت رشد كند. اما هر چه تعداد این بنرها افزایش می یافت، توجه مخاطب كمتر به آن جلب می شد.

موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی برای کسب و کارها

برخی برای حل این مشكل از صفحات باز شونده (Pop-up) استفاده كردند. این صفحات به محض باز كردن صفحه اصلی سایت به یكباره باز می شدند و برای مدتی كوتاه جلب توجه می كردند اما برای كاربران اینترنتی بسیار آزاردهنده و بستن دوباره آنها باعث دردسر بود.

ادامه نوشته

تاریخچه تبلیغات اینترنتی

 

تبلیغات اینترنت برای نخستین بار و بشکل بنر در ۲۷ اکتبر سال ۱۹۹۴ میلادی و در سایت های وایر نمایش داده می شد. زمانی که هات وایر فهمید ، برای تبلیغات باید فضای محدودی را در نظر گیرد، بنرهای تبلیغاتی بوجود آمدند.

در آن موقع بود که ۱۴ طراح تبلیغاتی مبلغی برابر با ۳۰،۰۰۰ دلار برای نمایش ۱۲ هفته‌ای تبلیغات خود پرداختند (کای و مداف ۱۹۹۹). در سال ۱۹۹۵ میلادی ، محیط وب به عنوان رسانه‌ای عمومی پذیرفته شد. شرکت سان میکروسیستم در چنین سالی زبان جاوا را به همه عرضه کرد. در سال ۱۹۹۶ میلادی الدزموبیل ۵ اولین محل گفتگوی تجاری را راه اندازی کرد.

ادامه نوشته

روش های تبلیغ موثر در اینترنت

 

امروزه اینترنت آنقدر در زندگی روزمره همه نفوذ کرده است که نمی توان از پتانسیل بالای کاربران آن غافل ماند کاربرانی که دیگر فقط نوجوان و جوان نیستند بلکه فعالین بازار و سرمایه گذارانی که سرمایه های کلانی هم در اختیار دارند را هم شامل می شوند افرادی که می توانند یک مشتری پر سود باشند از اینترنت برای کار های روزمره خود استفاده می کنند نسلی که در زمان تحصیل با اینترنت آشنا شد اکنون وارد بازار کار شده است و درصد قابل توجهی از سرمایه ها کشور را در دست دارد حال این افراد که می دانند اینترنت می تواند چه ابزار پر قدرتی باشد از آن به صورت روزمره استفاده می کنند وقتی که از آنها آخرین قیمت را می پرسید آنرا با اینترنت چک می کند و دیگر تلفن و موبایل آن وسیله ارتباطی مقتدر سابق نیستند. بلکه بازیگر جدید و پر قدرتی آمده که نه تنها کارا تر است بلکه جذابیت بیشتری هم دارد. امروزه متخصصین در هر رشته ای وقتی می خواهند یک منبع سریع برای پرسش خود بیابند اولین چیزی که به خاطرشان می رسد جستجو در گوگل است.

ادامه نوشته

روشهای نوین تبلیغات در اینترنت

امروزه تبلیغات از روش‌های گوناگونی توسط رادیو، تلویزیون، روزنامه‌‌ها، مجلات، در سطح شهرها بر بیلبوردها و… صورت می‌گیرد؛ اما در این بین یکی دیگر از روش‌هایی که هزینه کمتر و تاثیرگذاری مناسبی دارد، تبلیغات از طریق اینترنت یا همان تبلیغات آنلاین است. روشی که سال‌ها است بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا به آن روی آورده‌اند و از طریق آن کسب درآمد می‌کنند. این در حالی است که این روش مثل هزاران روش دیگر هنوز در کشور ما فراگیر نشده و به نوعی اکثر افراد جامعه با این نوع تبلیغات بیگانه هستند و همچنان از همان بازاریابی سنتی برای ارائه محصولات به مشتریان استفاده می‌شود. ، حجم بازار تبلیغات اینترنتی در ایران دو میلیارد تومان می‌باشد که در واقع به همان روش سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. متاسفانه روش تبلیغات اینترنتی کشور به همان روش سنتی صورت می‌گیرد؛ یعنی شرکت‌ها از همان روش‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند که مطبوعات، رادیو و تلویزیون از آن استفاده می‌کنند. 
http://www.barsam.ir/archive

یکی از ویژگی‌های تبلیغات آنلاین ایجاد رابطه تعاملی با کاربران است، یعنی درگیر کردن کاربر، کلیک روی تبلیغ، جست‌وجو و در نهایت اقدام به خرید، اما در تبلیغات آنلاین ما این اتفاق به هیچ وجه رخ نمی‌دهد؛ چرا که کاربر اگر به تبلیغات به نمایش در آمده در یک سایت جذب شود و بخواهد آن را خریداری کند به جای راهنمایی به قسمت خرید به خود شرکت اتصال پیدا می‌کند. برای این که این تبلیغات باعث آزار و اذیت کاربران نباشند و در روند اقتصادی کشور موثر باشد دو جور فرهنگ سازی باید انجام شود: 
فرهنگ ارایه راهکار متناسب با نیاز از سوی وب سایت ها و ارایه دهندگان تبلیغات اینترنتی
فرهنگ استفاده از خدمات تبلیغات اینترنتی ارایه شده

ادامه نوشته

استراتژی ها ، اهداف و تاکتیکها در تبلیغات و بازاریابی اینترنتی  

 

مقدمه :
تمام افرادی که قصد راه اندازی و یا توسعه کسب و کار خود را داشته باشند بدون استثنا بخشی از برنامه های کاری خود را با بخش تبلیغات و بازاریابی اختصاص می دهند؛ چرا که لزوم تبلیغات برای موفقیت کسب و کار بر هیچکس پوشیده نیست.

 




ادامه نوشته

تبلیغات اینترنتی


تبلیغات اینترنتی چیست؟

 

اینترنت رسانه ای با توان بسیار گسترده و بالاست ، اما شرکتهای نسبتا کمی توانسته اند از آن به شکل موفقیت آمیز بهره برداری کرده و در جهت مقاصد تبلیغ خود به کار گیرند. 
جذابیت اینترنت در وهله اول به دلیل آن است که از طریق آن به شکل مستقیم و یک به یک میتوان به تک تک مصرف کنندگان ارتباط برقرار کرد. 

ادامه نوشته

تبلیغات اینترنتی چیست؟

تعریف تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط وب اشاره دارد،در تعریفی دیگر، تبلیغات اینترنتی را اینگونه تعریف نموده‌اند: نمایش دادن نامها وعلائم تجاری، شعارها و تصاویر تبلیغاتی در سایتهای (پایگاههای) پربیننده اینترنت، به نحوی که به تحقق اهداف تبلیغات کمک نماید (سایت صدا و سیما ۲۰۰۲). در فرایند تهیه و اجرای تبلیغات اینترنتی، شرکتهای تبلیغاتی، ناشران اینترنتی۱، تبلیغ‌دهندگان۲ (سازمانها و شرکتهای تولیدی و خدماتی) درگیرند.

ادامه نوشته

آموزش ساخت کانال تلگرام

 

در آخرین نسخه منتشر شده مسنجر تلگرام قابلیت ساخت کانال به برنامه اضافه شده است که با کانال شما میتوانید مطالب خود را منتشر کنید و افرادی که کانال شما را انتخاب کرده اند مطالب شما را مشاهده کنند امکان دیدن بازدید کنندگان از مطالب انتشار یافته شما در کانال مدیریت کامل و همچنین اضافه کردن مدیر جدید به کانال برای ساخت یک کانال در تلگرام با ما همراه شوید …

ادامه نوشته

قوانین بازاریابی در شبکه های اجتماعی

 کسب و کار اینترنتی

 

تاثیر شبکه های اجتماعی در بازاریابی و سئو این روزها غیر قابل انکار است. استفاده از ظرفیت این شبکه ها برای بازاریابی و برندینگ بین شرکت های مختلف در سراسر دنیا امری رایج است و هر کدام به شیوه ی خود سعی در جذب مخاطبان این شبکه های اجتماعی و فروش بیشتر و بهتر محصولات خود دارند. اما فراموش نکنید که هر چیزی قوانین و قواعد خاص خودش را دارد. برای موفقیت در امر بازاریابی شبکه های اجتماعی شما در ابتدا باید قوانینی را یاد بگیرید که زمینه ساز بازاریابی در این شبکه هاست.

ادامه نوشته

چگونه یک مدیر خوب برای کانال تلگرام خود باشیم؟ با ۱۰ توصیه کاربردی

اگر شما هم مدیر (ادمین) کانالی در تلگرام هستید و می‌خواهید مشترکین کانال خود را افزایش دهید یا مهمتر از آن، رضایت مشترکین کانال را حفظ کنید، حتما این مطلب را بخوانید

ادامه نوشته

۵ ترفند برای کسب موفقیت در تجارت آنلاین

 
 
در دنیایی که تکنولوژی هدایت کننده آن است، تصمیم گرفتن درباره اینکه کدام راه برای ساخت یک برند معتبر و تضمین فروش بهترین است کاری بسیار دشوار است.این تصمیم یک کار بزرگ و حیاتی برای یک فروشنده و بازاریاب آنلاین است، یعنی کسی که می خواهد تجارت خود را از طریق اینترنت ارتقاء بدهد.
ادامه نوشته

الزامات ورود به کسب و کارهای اینترنتی

 
کسب و کار اینترنتیامروزه دیگر خریدهای اینترنتی موضوع عجیبی نیست و به چند محصول خاص و یا خرید بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما خلاصه نمی‌شود. این روزها حتی در دورافتاده‌ترین نقاط کشور نیز می‌توان با مراجعه به سایت‌های اینترنتی به راحتی کالای مورد نظر را انتخاب کرد خرید و درب منزل تحویل گرفت. سال‌هاست که در جهان کسب و کارهای اینترنتی به تجارتی پرسود تبدیل شده است و بر اساس آمارها در کشورمان نیز حداقل 20 هزار کسب و کار اینترنتی به صورت رسمی و غیررسمی مشغول فعالیت هستند که با توجه به گستردگی بازار کشور و استقبال مردم، آینده مناسبی پیش روی این نوع کسب و کارها مشاهده می‌شود.
این ظرفیت سبب شده تا بسیاری از جوانان علاقمند در رویای راه‌اندازی این نوع کسب و کارها به سربرند که اهمیت این موضوع بهانه‌ای شد تا در گفت‌وگو با رضاالفت نسب، دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی به بررسی الزامات ورود به کسب و کارهای اینترنتی بپردازیم.

 

امروزه دیگر خریدهای اینترنتی موضوع عجیبی نیست و به چند محصول خاص و یا خرید بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما خلاصه نمی‌شود. این روزها حتی در دورافتاده‌ترین نقاط کشور نیز می‌توان با مراجعه به سایت‌های اینترنتی به راحتی کالای مورد نظر را انتخاب کرد خرید و درب منزل تحویل گرفت.

ادامه نوشته

انواع کسب و کار های اینترنتی

کسب وکار اینترنتی

امروزه، کسب و کارهای اینترنتی بسیار متنوعند. اما به طور کلی آنها را میتوان آنها به 10 گروه عمده تقسیم بندی کرد:
-1 ایجاد اجتماعات آنلاین
-2 خرید، فروش و حراج کالاهای مختلف
-3 تبلیغات اینترنتی
-4 ارائه خدمات تخصصی به دیگران
-5 ایجاد امپراطوری اطلاعات، اخبار و آموزش
-6 تهیه و ارائه نرم افزارهای مختلف
-7 چند رسانه ای یا مالتی مدیا
-8 پیوستن به شبکه های واسطه گری
-9 خدمات مربوط به ایمیل
-10 سرمایه گذاری مشترک

ادامه نوشته

اید های کسب وار برای علاقمندان به کارآفرینی

 

گر به کارآفرینی و راه‌اندازی یک کسب و کار علاقمندید ولی نمی‌دانید از کجا شروع کنید یا نگران بودجه اولیه آن هستید، کسب و کارهای اینترنتی گزینه‌ی خوبی برای شروع هستند. هزینه‌های راه‌اندازی اینگونه کسب و کارها به نسبت کم و دامنه‌ی کسب و کارهایی که می‌توانید راه‌اندازی کنید وسیع است. در این مطلب ۱۰ ایده برای راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی به علاقمندان کارآفرینی ارائه شده‌است:

ادامه نوشته