5 اشتباه پر خطر در بازاریابی شبکه های اجتماعی

5 اشتباه پر خطر در بازاریابی شبکه های اجتماعی:

آموزش کسب وکار اینترنتی

ادامه نوشته

ترفندهای پول درآوردن از طریق اینستاگرام

ترفندهای پول درآوردن از طریق اینستاگرام:

داشتن ۱۳۰ میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا یکی از بهترین و قانع کننده ترین دلایل برای کسب درآمد از اینستاگرام است.

آموزش کسب وکار اینترنتی 

داشتن ۱۳۰ میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا یکی از بهترین و قانع کننده ترین دلایل برای کسب درآمد از اینستاگرام است.

 

ادامه نوشته

مزایای بازاریابی شبکه ای

مزایای بازاریابی شبکه ای

شبکه‌هایی که شاید در مجموع بالغ بر یک میلیارد نفر از مردم جهان هم‌اکنون از اعضای فعال آن هستند. ظهور و فراگیر شدن این شبکه‌ها طبعا باعث شده تا بسیاری از قواعد و روش‌های مرسوم در محیط وب دستخوش تغییر شوند. تبلیغات و بازاریابی‌های اینترنتی با ظهور شبکه‌های اجتماعی خیلی سریع دستخوش تغییراتی شدید شده‌ است.

آموزش کسب و کار اینترنتی

 

ادامه نوشته

استراتژی مناسب برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی چیست؟   

استراتژی مناسب برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی چیست؟   

آموزش کسب وکار اینترنتی

با وجود تنوع و تعدد شبکه های اجتماعی و افزایش هر روزه کاربران آن ها، در صورتی که استراتژی مناسبی برای کمپین های بازاریابی در شبکه های اجتماعی وجود نداشته باشد، فعالیت های بازاریابی در آن ها نیز موثر نخواهد بود.

ادامه نوشته

7نکته در بازاریابی شبکه ای

7 نکته در بازاریابی شبکه ای

Vincent J. Kellsey که مؤسس شرکت معتبر Direct Selling Women’s Alliance در زمینه فروش مستقیم و بازاریابی شبکه ای است، رعایت 7 نکته زیر را برای بازاریابان شبکه ای لازم می داند.

 

ادامه نوشته

چگونه بازازیابی در اینستاگرام را آغاز کنیم

اینستاگرام ابزاری قدرتمند برای پیاده سازی ماهیت یک برند به طور تصویری است.

این شبکه اجتماعی قدرت تعامل کسب و کارها را افزایش می دهد و با نمایش خلاقانه تصاویر محصولات و پیاده سازی هشتگ ها می تواند موجب افزایش فروش نیز شود. با بیش از 300 میلیون کاربر فعال، می توان اینستاگرام را یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی دانست که فعالیت آن بر پایه به اشتراک گذاری تصاویر است. 

آموزش کسب و کار اینترنتی

ادامه نوشته

دلایل شکست افراد در بازاریابی مشارکتی

دلایل شکست افراد در بازاریابی مشارکتی

 

 

آموزش کسب و کار اینترنتی
۱) ننوشتن اهداف ،نمی دانند از زندگی چه میخواهند ، هیچ هدف یا آرزویی ندارند یا اهدافشان مبهم است.
۲) میخواهند بهترین ها را به خدمت بگیرند بجای این که خود بهترین باشند .
۳) نداشتن تعهد، در نتیجه هیچ عملی انجام نمی دهند . 
۴) بی نظم اند،( یک میز بهم ریخته) .
۵) دفتر ثبت ندارند ، معاملات وردوبدل ها را نمی نویسند .
ادامه نوشته

بازاریابی مشارکتی چگونه شکل گرفت و رشد کرد؟

بازاریابی مشارکتی چگونه شکل گرفت و رشد کرد؟

آموزش کسب و کار اینترنتی

 

آموزش کسب و کار اینترنتی

« بازاریابی مشارکتی » نوعی از بازاریابی است که در آن به افرادی که با تلاش خود به مشتری های خرده فروشان افزوده اند از سوی خود خرده فروشان پاداش یا پورسانت داده می شود. این نوع بازاریابی امروزه نسبتا فراگیر شده است اما آغاز آن به چه شکل بوده است؟

ادامه نوشته

چگونه یک بازاریاب مشارکتی موفق باشیم؟

چگونه یک بازاریاب مشارکتی موفق باشیم؟

 

آموزش کسب و کار اینترنتی

چگونه می توان به یک بازاریاب مشارکتی موفق تبدیل شد؟ آیا همه می توانند یک بازاریاب مشارکتی ماهر و خبره باشند؟ ما ۶ نکته به شما آموزش می دهیم که در کنار تلاش و صرف زمان لازم، شما را به یک بازاریاب مشارکتی فوق العاده موفق تبدیل می کند:

ادامه نوشته

بازاریابی مشارکتی و تکنیک های فروش بیشتر

بازاریابی مشارکتی و تکنیک های فروش بیشتر:

 

آموزش کسب و کار اینترنتی

کار کردن در زمینه بازاریابی مشارکتی، شبیه راه رفتن روی لبه تیغ است. از یک طرف عزم خود را برای پول درآوردن جزم کرده اید و با اعتماد به نفس و جسارت وارد این کار شده اید و از طرف دیگر نباید در چشم اعضای لیست مشارکت خود یا خواننده های وبلاگتان فردی زورگو به نظر برسید که می خواهد به زور هم که شده بفروشد.

 

ادامه نوشته

بازاریابی دهان به دهان

بازاریابی دهان به دهان

در مقایسه با سایر فعالیتهای تجاری،بازاریابی بیشتر با مشتری سروکار دارد.تامین رضایت و ایجاد ارزش برای مشتری در کانون اندیشه و عمل بازاریابی نوین است.امروزه بازاریابی به عنوان کلیدی ترین واحد در هر تجارت به شمار می‌رود و شرکتهای معتبر و بزرگ توجه ویژه‌ای به جذب مدیران بازاریابی کارآمد دارند. در صورتی که شما نیز قصد رقابت در تجارت امروز را داشته باشید. یکی از ابزارهای رایج بازاریابی و تبلیغات که اثر بخشی آن در بازاریابی خدمات نیز به چشم می خورد ، بازاریابی دهان به دهان می باشد .

ادامه نوشته

همه چیز درباره بازاریابی ویروسی

همه چیز درباره بازاریابی ویروسی

آموزش کسب و کار اینترنتی 

ویروس هایی که باعث سرماخوردگی می شوند در کوتاهترین زمان در همه جا پخش میشوند دلیل آن تماس انسانها باهمدیگر و انتقال بیماری است. بازاریابی ویروسی در اینترنت نیز به همین روال کار می کند و اطلاعات با دست بدست شدن بسرعت منتشر میشود. در بازاریابی ویروسی شما از ارتباطات میان مشتریان پیام خود را به دیگران ارسال می نمایید.
ادامه نوشته

6 درس بازاریابی ویروسی از چالش آب یخ

6 درس بازاریابی ویروسی از چالش آب یخ

شاید دوستان شما نیز وارد این چالش شده باشند و عکس ها و فیلم های آنها را دیده باشید و حتی شما را نیز به چالش کشیده باشند…همچین پدیده ای، از رویاهای بازاریابان است : محصولی را چنین ویروسی در بین مصرف کنندگان پخش کنند و از همه مهمتر در مدت زمان کمتر از 2 ماه !

آموزش کسب و کار اینترنتی

ادامه نوشته

بازاریابی ویروسی در سریال شهرزاد

بازاریابی ویروسی در سریال شهرزاد

همانطور که در مقاله بازاریابی ویروسی بدان اشاره شد، برای ارائه این نوع بازاریابی، باید از راه هایی استفاده شود که اثر ویروسی(هر ویروسی بدنبال اثرگذاری خاص و ویژه ایست که برایش بوجود آمده است) مانند ویروس واقعی بین افراد جامعه فراگیر شود. حالا سراغ بازایابی ویروسی سریال شهرزاد می رویم تا از چگونگی و میزان اثر بخشی این مجموعه آگاهی یابیم

ادامه نوشته

راهنمای سریع بازاریابی ویروسی

راهنمای سریع بازاریابی ویروسی

ایده پخش شدن توسط بینندگان، اصل تشکیل دهنده بازاریابی ویروسی است.  یک کسب و کار آنلاین می تواند با استفاده مناسب از قابلیت های بازاریابی ویروسی و انجام آن به شکل صحیح، به درآمد زایی خارج از تصوری دست یابند.

 

ادامه نوشته