جلوگیری از اسپم شدن ایمیل های تبلیغاتی

کسب و کار اینترنتی

هیچ کس دوست ندارد ایمیل‌های ناخواسته را در Inbox ایمیل خود دریافت کند. نکته مهم این است که شما می‌خواهید پیام بازاریابی خودتان را به مخاطبین خود ارسال کنید. بنابراین در هر زمان که می‌خواهید ایمیل خودتان را ارسال کنید کافی ست قبل از آن از مفید بودن آن ایمیل برای مخاطب خودتان مطمئن شوید. در غیر این صورت کاربر یا خود را از لیست شما حذف می‌کند و یا این که از این به بعد نامه های خودتان را به شاخه Junk مخاطب ارسال خواهید کرد.

ادامه نوشته

نکات مهم در ایمیل مارکتینگ

بیست و نه نکته مهم 

۱) قبل از ارسال ایمیل تمامی بخشهای متن نامه خودتان را بررسی کنید.
۲) قبل از ارسال نامه خودتان را ویراستاری کنید و غلطهای املایی آن را برطرف کنید. وجود این غلطهای املایی میتواند شرکت و سایت شما را بی اعتبار کند.
۳) یک نسخه از ایمیل خودتان را به ایمیلهای خودتان در سرویس دهنده های مختلف ارسال کنید و ببینید که در کدامیک از آنها ایمیل به شاخه اینباکس رفته و در کدامیک به شاخه اسپم.
۴) تمامی لینکهای داخل ایمیل خودتان را بررسی کنید. ممکن است. برای ارسال ایمیل از قالب ایمیل قبلی استفاده کرده باشید و به همین دلیل لینکهای ایمیل قبلی در ایمیل فعلی شما باشند. قبل از ارسال حتماً این موارد را بررسی کنید.
۵) زمان ارسال خودتان را تنظیم کنید. حتی اگر از بهترین سرویسهای SMTP استفاده میکنید اصلاً ایده خوبی نیست که یکباره ده هزار ایمیل را ارسال کنید. 
طبق تجربه من برای ارسال از هاست خودتان بهترین تنظیم ارسال ایمیل چهار ارسال در هر دقیقه است
.
۶) بهترین زمان ارسال ایمیلها شنبه ساعت هشت صبح است. هرگز ایمیلها را جمعه ارسال نکنید. زیرا تا صبح روز شنبه ممکن است کاربر ایمیلهای دیگری را نیز دریافت کند. 
باید ارسال را طوری تنظیم کنید که کاربر در زمانی که به محل کار خود میرود ایمیل شما جزو ۵ ایمیل اول لیستش باشد
.
۷) هرگز اسپم ارسال نکنید. سعی کنید با روشی که در این کتاب افزایش فروش توسط بازاریابی ایمیلی گفته شد ایمیل علاقمندان خودتان را جمع آوری کنید. 
ارسال اسپم هزینه زیادی را برای تجارت آنلاین شما ایجاد میکند
.
۸) ایمیل یکی از عوامل اعتماد سازی میباشد. سعی کنید در نوشته های ارسالی خودتان کاری نکنید که این اعتماد کاربر از بین برود.
۹) در ایمیلهای خودتان اصل سادگی را رعایت کنید. هر چه ایمیل شما ساده تر باشد خوانا تر خواهد بود. سعی کنید پیام خودتان را واضح به کاربر نشان دهید.
۱۰) محتوای ایمیل ارسالی خودتان را بر مبنای مهم به کم اهمیت مرتب کنید.
۱۱) کاربران را برای کلیک بر روی لینک ایمیل تشویق کنید. وقتی کاربران به سایت بر میگردند ممکن است به صفحه محصولات شما مراجعه کنند و محصولات شما را خریداری کنند.
۱۲) هرگز از کدهای جاوا در ایمیلهای ارسالی خودتان استفاده نکنید. با انجام این کار ممکن است ایمیل شما به عنوان اسپم شناخته شود.
۱۳) تمامی کد های لازم را در داخل ایمیل قرار دهید. اگر از کد CSS در ایمیل استفاده میکنید آن را حتماً در داخل ایمیل قرار دهید.
۱۴) در ایمیلهای ارسالی خودتان سعی کنید محتوای شما بیشتر از کد های HTML  باشد.
۱۵) از گرافیک سایت خودتان در نامه های ارسالی استفاده کنید.
۱۶) حجم نامه خودتان را زیاد نکنید، برای اطلاعات بیشتر کاربر را به صفحه مورد نظر سایتتان هدایت کنید. برخی از کاربران ایمیلهای خودشان را با موبایل چک میکنند به همین دلیل دوست ندارند ایمیلهای حجیم دریافت کنند.
۱۷) مطمئن شوید که سرور شما در لیست سیاه نیست. در صورتی که سرور شما در لیست سیاه باشد. هر چقدر هم نامه شما اصولی باشد تمامی ایمیلهای شما یا به دست مخاطب نمیرسد و یا این که به شاخه اسپم آنها میرود.
۱۸) اگر از کلمات انگلیسی استفاده میکنید میان کلمات فاصله نیندازید. برای مثال کلمه world را به این صورت ننویسید : w o r l d
۱۹) از لغات اسپم در ایمیل خودتان استفاده نکنید لغاتی مانند رایگان به عنوان اسپم شناخته میشوند. میتوانید لیست این لغات را از طریق گوگل بدست آورید.
۲۰) اگر تنظیمات Reverse DNS را انجام دهید. ایمیلها بهتر ارسال خواهند شد. برای این کار میتوانید از شرکت ارائه دهنده هاست خودتان پیاده سازی و تنظیمات آن را درخواست کنید.
۲۱) همواره رقیبان خودتان را بررسی کنید. در لیست آنها عضو شوید و استراتژیهای بازاریابی ایمیلی آنان را مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید که ممکن است آنان نیز عضو لیست شما باشند.
۲۲) محتوایی را به کاربران پیشنهاد دهید که کاربر همیشه خواندن ایمیلهای ارسالی شما اولین اولویت وی باشد.
۲۳) در هر صورت، اگر محتوای رایگان یا تجاری ارائه میکنید. مطمئن شوید که این اطلاعات به آسانی در جای دیگر در دسترس نیست. اخبار، تحلیلها و تجربیات تجاری شما جزو این موارد هستند. مطمئن شوید که محتوای شما آنقدر جذاب است که مخاطبین شما با اشتیاق ایمیلهای شما را دنبال میکنند.
۲۴) در صورتی که شما به کاربران کمک کنید که مشکلات خود را حل کنند آنها به افراد وفاداری تبدیل خواهند شد و همیشه اخبار شما را دنبال میکنند.
۲۵) سعی کنید بخشی از محتوای سایت خودتان را به صورت صوت و تصویر تولید کنید و در ایمیلهای خودتان این فایلها را به صورت رایگان و انحصاری در اختیار مخاطبین لیست خودتان قرار دهید. با انجام این کار ارتباط بهتری با اعضای لیست خودتان برقرار میکنید.
۲۶) سعی نکنید در ایمیلهای ارسالی به مقالات مفید دیگران لینک بدهید. کاربران عضو لیست شما شدهاند تا با شما ارتباط برقرار کنند.
۲۷) برای بهتری شدن و نتیجه گرفتن بهتر از لیست خودتان از آزمون تقسیمی استفاده کنید. در این روش اعضای لیست را به دو گروه تقسیم میکنید. و به هر کدام یک محتوا را با رنگ و ساختار متفاوت ارسال میکنید و با انجام این کار میتوانید بهترین طرح را برای نامه های خودتان انتخاب کنید.
۲۸) با استفاده از نرم افزار گوگل آنالیز رفتار کاربران پس از ورود به سایت را تحلیل کنید و نرخ تبدیل فروش خودتان را در هر ایمیل محاسبه کنید. با این روش میتوانید بهترین بازدهی را بدست آورید.
۲۹) اگر در ایمیل خودتان فقط بر روی یک موضوع تمرکز کرده‌اید آدرس صفحه مورد نظر را در بخش‌های مختلف ایمیل تکرار کنید.

بازاریابی ایمیلی Opt-in چیست؟

بازاریابی ایمیلی Opt-in

بازاریابی ایمیلی به ارسال نامه‌هایی که منجر به خرید یا عملی که مد نظر ما می‌شود، اشاره می‌کند که برای این کار حتماً باید نشانی‌های ایمیل زیادی داشته باشیم. پس برای این کار، اول باید بتوانیم با استفاده از ترفندهایی این نشانی‌ها را به دست آوریم. در روشی که کاربر خود با رضایت قلبی اقدام به ثبت نشانی ایمیل خود برای دریافت نامه‌های مودر نظر دارد، Opt-in اطلاق می‌شود. این روش معمولاً مورد استفاده سایت‌هایی است که می‌خواهند برای ارسال خبرنامه برای اعضا، لیست ایمیلی را گردآوری کنند که در ادامه اقدام به تشویق آنها برای خرید کالا یا سرویسی خاص کنند.

بازاریابی ایمیلی Opt-in بر اصل رضایت طرف دریافت کننده نامه استوار است. یعنی کسی که شما در حال ارسال نامه برای وب هستید، حتماً باید از این کار رضایت داشته باشید. برای این منظور خود باید نشانی رایانامه خود را در اختیار شما برای ارسال نامه الکترونیکی بگذارد، نه اینکه شما به روش های مختلف اقدام به جمع آوری آدرس‌های ایمیل افراد مختلف کنید.

ادامه نوشته

بدست آوردن نتایج بهتر

ایمیل مارکتینگ یکی از روشهای کسب درآمد و فروش محصولات از طریق اینترنت است. در این مقاله به شش نکته در مورد ایمیل مارکتینگ اشاره شده است.

 

ایمیل مارکتینگ: شش نکته جهت بدست آوردن نتایج بهتر

 

ادامه نوشته

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی در اصل به معنای ساخت یک ارتباط است، ارتباطی که در نهایت منجر به اتفاق اتفادن رویدادی می‌شود که شما برای آن برنامه ریزی کرده‌اید (مثلاً فروش یک کالا). اما ابزار این ارتباط چیست؟ ابزار این ارتباط ایمیل یا رایانامه است که به عنوان یک خط ارتباطی بین شما و مخاطب شماست.

در هر زمینه‌ای، زمانی که استفاده از یک وسیله رو به فزونی گذاشت، هجوم به سمت آن برای بهره بردن از آن هم زیاد خواهد شد. با توجه به استفاده‌ی بسیار زیاد از ایمیل، شاید این یک مورد خوبی برای کسانی باشد که می‌خواهند بازاریابی الکترونیکی را تجربه کنند و مطمئناً هم اگر به طرز درست و صحیح اقدام کنند موفق خواهند بود

ادامه نوشته

 
email-marketing-services

ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل تبلیغاتی از تکنیکهای فناناپذیر بازاریابی اینترنتی هستند که البته زمینه کلاهبرداری بسیاری هم ایجاد کرده اند و همین باعث شده است تا حد زیادی نام این روش با بدی عجین شود!

تعداد سایتهای سرویس دهنده ایمیل مارکتینگ در دنیا بسیار زیاد است اما در این پست به معرفی ۱۰ گزینه برگزیده خواهیم پرداخت که در میان آنها چند سایت ایرانی نیز وجود دارد:

ادامه نوشته

انواع ایمیل مارکتینگ

برای استفاده بهینه از بازاریابی ایمیلی، لازم است که اول با انواع آن آشنایی داشته باشید. اگر خواسته باشید ایمیل مارکتینگ را به انواع و اقسام آن دسته بندی کنیم، باید از نقطه نظرات مختلفی را این کار را انجام دهیم. یعنی به روش‌های گوناگونی می‌توان این کار را انجام داد. اما ما به روشی می‌پردازیم که در ویکی‌ پدیا به آن اشاره شده است؛ همانطور که منبع برداشتی این مقاله ویکی‌پدیا است. پس در این مقاله با موضوعی انواع بازاریابی ایمیلی یا  Email Marketing  با ما همراه باشید.

دو نوع بازاریابی وجود دارد که بر مبنای آن باید نرم افزارها و روش های مختلفی را استفاده کنید. در ادامه به این دو نوع روش اشاره خواهم کرد.

ادامه نوشته

بازاریابی ایمیلی چیست؟

بازاریابی ایمیلی چیست؟

نوشته شده توسط هادی پورمحمد

این روزهای بحث بازاریابی اینترنتی بسیار داغ است.تکنیک های قدیمی و جدید در کنار هم همه و همه برای ما آماده شده اند تا فروش خود را افزایش دهیم.در این مقاله قصد معرفی یکی از این تکنیک ها یعنی بازاریابی ایمیلی(Email Marketing) را داریم.

 

اگر در گوگل متن بازاریابی ایمیلی چیست؟(What Is Email Marketing) را جستجو کنید با تعریف زیر روبه رو خواهید شد:

بازاریابی ایمیلی به نوعی از بازاریابی مستقیم گفته میشود که در آن از ایمیل به عنوان وسیله ای برای ارسال پیام هایی از قبیل فروش یا جمع آوری هزینه به مخاطبان استفاده میشود.

ارسال پیام با بازاریابی ایمیلی

ادامه نوشته

۱۰ ایده کسب و کار برای علاقمندان به کارآفرینی اینترنتی - See more at: http://roozafarin.com/10-%D8%A

۱. راه‌اندازی وب‌سایت‌های آموزشی

با توجه به مهارت یا تخصصی خود می‌توانید یک وبسایت آموزشی راه‌اندازی کنید و با ارائه‌ی محتوای مناسب آن‌را به یک کسب و کار اینترنتی تبدیل کنید. امروزه نمونه‌های فراوانی از وبسایت‌های آموزشی در اینترنت موجود است. با گسترش فناوری اینترنت و گوشی‌های هوشمند انقلابی در حوزه‌ی آموزش در حال رخ‌دادن است. بسیاری از دانشگاه‌های معروف دنیا وبسایت‌های خود را مجهز به دوره‌های آموزشی رایگان کرده‌اند. آموزش یک نیاز دائمی است که هیچ‌گاه به‌طور کامل برآورده نخواهد شد. پس اگر خوب عمل کنید و محتوای باکیفیت ارائه دهید احتمال موفقیت شما زیاد است. اینجا و اینجا و اینجا چند نمونه از وبسایت‌های آموزشی موجود هستند.

ادامه نوشته

شیوه های کم هزینه تبلیغات آنلاین

مادامی که مردم به ما ایمان نیاورند، حرفمان باد هواست. اگر آنها آنچه از ما می شنوند را نفهمند، به ما ایمان نخواهند آورد و به حرفمان نیز گوش نمی دهند. پس اگر نتوانیم جلب توجه کنیم، حرفمان خریدار نخواهد داشت. توجه مردم نیز جلب نمی شود، جز با نوآفرینی." ویلیام برنباخ – اسطوره تبلیغات تبلیغات، دیرینه ای کهن در تعاملات انسانی دارد، چرا که انسانها در طول تاریخ کوشیده اند تا به کمک ابزارهای تبلیغاتی و در بازار پرهیاهوی زندگی، افکار و آرمان هایشان را به فروش رسانند و یا فرآورده هایشان را به شیوه ای سودآور و اثربخش عرضه کنند.

 

تبلیغات جایگاهی بسیار ویژه در فرآیندهای بازاریابی دارد و موجب ترویج یک ایده کالا یا خدمت در میان متقاضیان می شود. از طرف دیگر مشتری نیز باید بداند که چه چیزی برای فروش داریم تا بتواند خریدی انجام دهد، و این دلیلی بر اهمیت تبلیغات و جایگاه آن در فرآیند بازاریابی است

ادامه نوشته

مشكلات اصلی بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

در سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی یك فعالیت اقتصادی آن‌لاین همیشه موانع و مشكلاتی است كه سرعت پیشرفت كار را پایین می‌آورد. اسم این موانع را «مشكلات اصلی بازاریابی اینترنتی» می‌گذاریم.

مشكل اول: مشكلات مربوط به یك سرمایه‌گذاری موفق

اولین مشكل در راه‌اندازی یك فعالیت اقتصادی آن‌لاین سودمند شناخت صحیح نوع فعالیت است. از میان میلیون‌ها فعالیت آن‌لاین اینترنتی كدام فعالیت است كه ما می‌توانیم به با ضریب اطمینان بالا سرمایه‌گذاری كنیم و وقت و تلاش خود را صرف آن كنیم؟ كدام فعالیت آن‌لاین اینترنتی است كه می‌تواند ما را موفق سازد؟ كدام فعالیت، قانونی و كدام یك غیرقانونی است؟ كدام یك كلاه‌برداری و كدام یك فعالیتی سالم است؟ تحقیق و پژوهش در مورد این موضوعات ممكن است مقداری از زمان و یا پول شما را بگیرد اما در نهایت بررسی و پرداخت هزینه در این مورد به نفع شما خواهد بود. انجام این فعالیت به ظاهر پرهزینه می‌تواند فرصت‌ها و فعالیت‌های بسیار جدید و مهمی را مقابل شما قرار دهد.


برای این كار، می‌توان فعالیت‌های مورد قبول مردم را بررسی كرد. با مراجعه به محكمه‌ها و نهادهای قانونی، قانونی بودن یك فعالیت اقتصادی را بررسی كنید. فرصت‌های مختلف را مشخص و كتاب‌های مربوط به آن‌ها را مطالعه كنید. با انجام این كارها تا حد زیادی می‌توان اطمینان حاصل كرد كه این مشكل، اخلالی در كار ما پیش نخواهد آورد و ما را به زمین نخواهد كوبید.

 

مشكل دوم: مشكلات مربوط به هزینه و سرمایه‌گذاری

دومین مشكل اصلی زمانی كه ما یك فعالیت اقتصادی آن‌لاین را شروع می‌كنیم مشكلات مربوط به هزینه و سرمایه‌گذاری برای آن كار است. اگر ما دقت كافی را در این مورد نداشته باشیم این مشكل می‌تواند با در بر داشتن مخارج سنگین مانع مهمی در پیشرفت كار و گسترش آن باشد. 
اولین موردی كه ما باید به آن توجه داشته باشیم این است كه سرمایه‌ ما نه تنها برای شروع كار باید كافی باشد بلكه باید پتانسیل لازم سرمایه‌گذاری را برای ادامه و گسترش كار در اختیار داشته باشیم. 
بعد از آن ما باید یك برنامه جامع تجاری و همچنین بودجه كافی برای ادامه كار داشته باشیم. با این روش می‌توان به راه‌اندازی یك كسب و كار طولانی مدت و پرسود امیدوار بود. گذشته از این باید در نظر داشته باشیم كه یك فعالیت اقتصادی آن‌لاین، فعالیتی نیست كه سریع و بلافاصله به نتیجه و سوددهی برسد و به مدت زمان نسبتا زیادی برای رسیدن به سوددهی نیاز دارد. 
برای دست‌یابی به موفقیت در یك كسب و كار تحت وب باید مدت زمان زیادی هزینه كنیم تا بتوانیم به نتیجه مطلوب دست یابیم. قبل از شروع به كار، مخارجی را كه ممكن است در راه‌اندازی و گسترش یك فعالیت نیاز باشد، مشخص كنید. 
شما باید چه میزان هزینه برای عضوگیری و استخدام انجام دهید؟ چقدر پول باید صرف مخارج مربوط به تكنیك‌های مختلف آگهی‌ و بازاریابی برای فعالیت خود كنید؟ از چه روش‌هایی برای فروش و بازاریابی برای فعالیت خود استفاده و چه‌قدر برای این كار هزینه خواهید كرد؟ یك صفحه در Excel تهیه و مخارج مربوط به كسب و كار خود را در آن مشخص كنید. با انجام این كارها مشكل مربوط به پول و هزینه در میانه‌ی راه شما را از فعالیت باز نخواهد داشت.



ادامه نوشته