تاثیر سایت بر رونق کسب و کار
بهره برداری از فضای وب به عنوان یک ابزار تجارت بسیار مهم است. حتی آن دسته کسب و کارهایی که خود را در زمینه تجارت سنتی موفق میدانند باید به این مهم توجه ویژه ای کنند. اینترنت یکی از بسترهای مناسب کسب و کار است که روز به روز بر کاربران آن افزوده میشود و میتواند نقش مهمی در ایجاد روابط تجاری موفق ایفا نماید. از همین رو طراحی یک وب سایت مناسب، اولین گام در جذب مشتریان جدید در بازاریابی اینترنتی است.
متفاوتتر از گذشته اطلاعرسانی کنید
یک وبسایت را میتوان با یک کاتالوگ مقایسه نمود. کاتالوگ میتواند شامل تصاویر و متون باشد اما سایت میتواند از تصاویر، متون، فیلم، صوت و یا انیمیشن نیز بهره بگیرد؛ بنابراین امکان اطلاعرسانی جامع با محتوایی جذابتر را میدهد. برای طراحی، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ نیاز به صرف هزینههای متعدد است اما برای یک سایت فقط کافی است هزینهای بسیار پایین برای طراحی و نگهداری آن پرداخت شود و بعد از آن در طول سایت هزاران و یا میلیونها کاربر میتوانند بارها و بارها از آن بازدید کنند. صاحبان و مدیران یک وبسایت با ورود به عرصه تجارت الکترونیک و میتوانند از قابلیتهای متعدد این حوزه نظیر تبلیغات اینترنتی، تبلیغات در موتورهای جستجو، تبلیغات کلیکی و تبادل بنر و لینک استفاده نمایند و در نوع تبلیغات خود تنوع ایجاد کنند.
سطح بازاریابی خود را گسترش دهید
موتورهای جستجو بدون صرف هزینهای کار بازاریابی را انجام میدهند؛ زمانی که فردی به دنبال اطلاعاتی در مورد خدمات و یا محصولات سایت شما باشد، این موتورها فرد را به سمت سایت شما هدایت میکنند. میزان بازدیدکننده هدایتشده به سایت به پارامترهای زیادی وابسته است اما در بدترین حالت چیزی در حدود ۵۰ نفر در روز توسط موتورهای جستجو به یک سایت هدایت میشوند. وبسایت همواره با متقاضیان اطلاعات و محصولات فقط یک کلیک فاصله دارد و در تمامی ساعات شبانه روز و روزهای تعطیل نیز فعال است.
جهانی فکر کنید و از درآمدزایی آنلاین خود لذت ببرید
باید توجه داشت که امروزه یکی از ملزومات فعالیت بدون مرز، ایجاد یک وبسایت است. به کمک وبسایت میتوان با افرادی خارج از مرزهای کشور به سهولت در ارتباط بود و به معرفی خدمات و محصولات خود پرداخت. میزان سودآوری و درآمدزایی سایتها به نوع سایت و اهداف آن بستگی دارد البته میزان فعالیت صاحبان سایتها و بروزرسانی و رسیدگی به آنها نیز عامل بسیار مهمی است. اما امروزه شرکتها و افراد بسیاری هستند که فقط از طریق سایت فعالیت میکنند و عمده درآمد آنها از طریق سایت و مشتریان آنلاین است
فروشگاه اینترنتی چه مزایایی دارد؟
بستری مناسب با سرعت و دقت بالا در تبادل اطلاعات
حذف واسطه ها در بازار
کاهش هزینه ها و در نتیجه ورود شرکت جدید و نوپا در عرصه رقابت
خدمات پشتیبانی بهتر و کارآمدتر
و بسیاری مزایای دیگر
ویژگی های فروشگاه اینترنتی:
معرفی محصولات و خدمات در سطوح نامحدود (شامل عنوان محصول، تصویر محصول، توضیحات و …)
ثبت سفارش و سیستم رهگیری خرید توسط خریدار
امکان صدور فاکتور الکترونیکی
پرداخت اینترنتی (پرداخت آنلاین) توسط هر یک از کارت های عضو شتاب و همچنین پرداخت های غیر اینترنتی
جستجوی دقیق و چند سطحی میان محصولات
امکان ثبت نام اعضاء و خرید توسط عضوها و غیر عضوها
سیستم گزارش گیری انعطاف پذیر (لیست خرید های یک عضو، لیست فروش یک محصول خاص در بازه زمانی مشخص و بسایری از گزارش های کارآمد دیگر)
اگر بخواهید محصولات و یا خدمات خود را از طریق بستر وب و اینترنت در معرض بازدیدکنندگان قرار دهید و نهایتاً فروش اینترنتی داشته باشید یکی از گزینه های مطفروش اینترنتیمئن برای شما سیستم فروشگاه اینترنتی سایت سازی می باشد.
تاثیر سایت در اطلاع رسانی:
داشتن یک سایت مانند داشتن یک کاتالوگ است اما با مزایای فراوان دیگر. یک کاتالوگ می تواند شامل تصاویر و متون باشد اما یک سایت میتواند از تصاویر، متون، فیلم و صوت و یا انیمیشن نیز بهره بگیرد بنابر این امکان اطلاع رسانی جامع با محتوایی جذاب تر را می دهد. برای طراحی، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ نیاز به هزینه است اما برای طراحی یک سایت داینامیک فقط کافیست هزینه ای اولیه برای طراحی و نگهداری آن پرداخت شود و بعد از آن شما می توانید بینهایت صفحه ایجاد کنید که هزاران و یا میلیونها کاربر از جاهای مختلف جهان می توانند بارها و بارها از آن ها بازدید کنند.
تاثیر سایت در بازاریابی:
موتورهای جستجو بدون هزینه برای شما بازاریابی می کنند فقط کافیست رباتهای آنها سایت شما را پیدا کنند و از آن پس زمانی که فردی به دنبال هر یک از خدمات و یا محصولات و یا اطلاعات ارائه شده در سایت شما باشد، این موتورها فرد را به سمت سایت شما هدایت می کنند. میزان بازدید کننده هدایت شده به سایت به پارامترهای زیادی وابسته است اما در بدترین حالت چیزی در حدود ۵۰ نفر در روز توسط موتورهای جستجو به یک سایت هدایت می شوند.
در دسترس بودن:
سایت شما با متقاضیان اطلاعات و محصولات یا خدمات فقط یک کلیک فاصله دارد و در تمامی ساعات شبانه روز و روزهای تعطیل نیز فعال است.