7 ترفند جالب برای بازاریابی موفق در اینستاگرام

7 ترفند جالب برای بازاریابی موفق در اینستاگرام

 

بازاریابی موفق در اینستاگرام   اینستاگرام یکی از صفحه های مجازی است که این روزه طرفدارهای بسیاری دارد. اگر به دنبال بازاریابی در شبکه اینستاگرام هستید 7 نکته زیر را فراموش نکنید

ادامه نوشته

برای بهینه سازی ابتدا سایت خود را آنالیز کنیم

برای بهینه سازی ابتدا سایت خود را آنالیز کنیم

 

برای داشتن وب سایتی با رتبه عالی در موتورهای جستجو، بررسی دوره ای آن ضرورت دارد. آنالیز وب سایت یکی از موارد مهم و پیش زمینه بهینه سازی سایت است. به این معنا که قبل از شروع بهینه سازی، باید موقعیت کنونی سایت مشخص شود. اگر سایت ضعیف و رتبه آن در موتورهای جستجو نایاب باشد، باید تلاش مضاعفی برای بهینه سازی آن نمود. این در حالی است که اگر در جریان تحلیل و آنالیز سایت مشخص شود که سایت رتبه نسبتا خوبی دارد، هر چند باید برای حفظ موقعیت آن تلاش کرد، اما جای نگرانی وجود ندارد. در عین حال می توان از طریق مقایسه سایت با رقبا، خصیصه های مثبت آن را ثبت کرد.

 

ادامه نوشته

نقشه سایت و تاثیر آن در سرعت ایندکس | سئو گوگل

قشه سایت و تاثیر آن در سرعت ایندکس | سئو گوگل

چرا گوگل بلاگها را سریعتر از دیگر سایتها ایندکس می کند ؟ مثلا پینگ وردپرس بسیار سریعتر از ثبت یک سایت مپ عمل می کند. بنابراین کیفیت ایندکس کردن مطالب در گوگل به چه صورت هست؟

 

آموزش کسب و کار اینترنتی

ادامه نوشته

چطور با لینکدین کسب و کارمان را پروبال بدهیم: ۱۴ استراتژی برای کاربران ایرانی بخش2

چطور با لینکدین کسب و کارمان را پروبال بدهیم: ۱۴ استراتژی برای کاربران ایرانی بخش2


حال سوال این است: پس چطور بازاریابی و تبلیغ کنیم؟جواب این سوال ساده است: مطالبی را پست کنید که مشتری بالقوه شما از خواندن آن لذت ببرد و به دانش و آگاهی او در مورد راهکارهای برطرف کردن مشکلات و چالش هایش کمک کندمطالبی را پست کنید که مشتری بالقوه شما از خواندن آن لذت ببرد و به دانش و آگاهی او در مورد راهکارهای برطرف کردن مشکلات و چالش هایش کمک کند

ادامه نوشته

هشت اشتباه بزرگ در کسب و کار

هشت اشتباه بزرگ در کسب و کار

 

آموزش کسب وکار اینترنتی

 

اشتباه نکنید! همه‌ی انسان‌ها ثروتمند نمی‌شوند. در واقع، چیزی از قبل برای کسی مقدر نشده است. شاید در بدو تولد برخی از کیفیات لازم برای موفقیت در وجودمان باشد اما در نهایت انتخاب‌هایی که می‌کنیم و مسیرهایی که دنبال می‌کنیم سرنوشت نهایی ما در زندگی را رقم می‌زنند. شاید باور کنید شاید هم نه اما در این جهان همه‌ی انسان‌ها می‌توانند پولدار شوند. غیرممکنی وجود ندارد

ادامه نوشته

چطور با لینکدین کسب و کارمان را پروبال بدهیم: ۱۴ استراتژی برای کاربران ایرانی بخش1

چطور با لینکدین کسب و کارمان را پروبال بدهیم: ۱۴ استراتژی برای کاربران ایرانی بخش1:

یا تا به حال فکر کرده اید که چگونه می توان با کمک لینکدین، به برندسازی و بازاریابی پرداخت و آیا با پتانسیل های این شبکه برای رشد کسب و کارتان آشنا هستید؟

آموزش کسب و کار اینترنتی

ادامه نوشته

مزایای آنالیز سایت برای وبمسترها چیست؟


مزایای آنالیز سایت برای وبمسترها چیست؟

ادامه نوشته

شش خوبی مهم شروع کسب و کار با سرمایه کم به روش Bootstrapping

شش خوبی مهم شروع کسب و کار با سرمایه کم به روش Bootstrapping

 برای موفقیت در  کسب و کار  جدید، جذب سرمایه اهمیت زیادی دارد اما برای شروع به کار، داشتن سرمایه ی آن چنانی، نیاز نیست.

 

آموزش کسب وکار اینترنتی

ادامه نوشته

انواع روشهای بازاریابی اینترنتی و مفهوم آنها

انواع روشهای بازاریابی اینترنتی و مفهوم آنها

 

وقتیکه صحبت از بازاریابی اینترنتی به میان می آید با طیف بسیار وسعی از ابزار و امکانات آنلاین مواجه می شویم که هر کدام کاربرد و کارایی مخصوص به خود را دارد و برای اینکه بتوانیم از بازار گسترده اینترنت به بهترین شکل ممکن بهره برداری کنیم باید هر یک را بهترین شکل ممکن و در زمان مناسب بکار ببریم.

ادامه نوشته

مزایا و معایب استفاه از کسب و کار الکترونیک

مزایا و معایب استفاه از کسب و کار الکترونیک

شاید همواره این سوال در ذهن یک فرد عادی ایجاد شود که چرا و به چه دلیل به سمت فضائی برویم که شناخت کمی از آن داریم و امنیت و آسودگی فیزیکی را درآن حس نمی کنیم ؟ برای بیان پاسخ به چنین برداشتی می توان گفت در کنار توسعه تکنولوژی و دستاوردهای روزمره بایستی زمینه حرکت را ایجاد کنیم 

ادامه نوشته

5 اشتباه پر خطر در بازاریابی شبکه های اجتماعی

5 اشتباه پر خطر در بازاریابی شبکه های اجتماعی:

آموزش کسب وکار اینترنتی

ادامه نوشته

ترفندهای پول درآوردن از طریق اینستاگرام

ترفندهای پول درآوردن از طریق اینستاگرام:

داشتن ۱۳۰ میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا یکی از بهترین و قانع کننده ترین دلایل برای کسب درآمد از اینستاگرام است.

آموزش کسب وکار اینترنتی 

داشتن ۱۳۰ میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا یکی از بهترین و قانع کننده ترین دلایل برای کسب درآمد از اینستاگرام است.

 

ادامه نوشته

مزایای بازاریابی شبکه ای

مزایای بازاریابی شبکه ای

شبکه‌هایی که شاید در مجموع بالغ بر یک میلیارد نفر از مردم جهان هم‌اکنون از اعضای فعال آن هستند. ظهور و فراگیر شدن این شبکه‌ها طبعا باعث شده تا بسیاری از قواعد و روش‌های مرسوم در محیط وب دستخوش تغییر شوند. تبلیغات و بازاریابی‌های اینترنتی با ظهور شبکه‌های اجتماعی خیلی سریع دستخوش تغییراتی شدید شده‌ است.

آموزش کسب و کار اینترنتی

 

ادامه نوشته

استراتژی مناسب برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی چیست؟   

استراتژی مناسب برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی چیست؟   

آموزش کسب وکار اینترنتی

با وجود تنوع و تعدد شبکه های اجتماعی و افزایش هر روزه کاربران آن ها، در صورتی که استراتژی مناسبی برای کمپین های بازاریابی در شبکه های اجتماعی وجود نداشته باشد، فعالیت های بازاریابی در آن ها نیز موثر نخواهد بود.

ادامه نوشته

7نکته در بازاریابی شبکه ای

7 نکته در بازاریابی شبکه ای

Vincent J. Kellsey که مؤسس شرکت معتبر Direct Selling Women’s Alliance در زمینه فروش مستقیم و بازاریابی شبکه ای است، رعایت 7 نکته زیر را برای بازاریابان شبکه ای لازم می داند.

 

ادامه نوشته

چگونه بازازیابی در اینستاگرام را آغاز کنیم

اینستاگرام ابزاری قدرتمند برای پیاده سازی ماهیت یک برند به طور تصویری است.

این شبکه اجتماعی قدرت تعامل کسب و کارها را افزایش می دهد و با نمایش خلاقانه تصاویر محصولات و پیاده سازی هشتگ ها می تواند موجب افزایش فروش نیز شود. با بیش از 300 میلیون کاربر فعال، می توان اینستاگرام را یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی دانست که فعالیت آن بر پایه به اشتراک گذاری تصاویر است. 

آموزش کسب و کار اینترنتی

ادامه نوشته

دلایل شکست افراد در بازاریابی مشارکتی

دلایل شکست افراد در بازاریابی مشارکتی

 

 

آموزش کسب و کار اینترنتی
۱) ننوشتن اهداف ،نمی دانند از زندگی چه میخواهند ، هیچ هدف یا آرزویی ندارند یا اهدافشان مبهم است.
۲) میخواهند بهترین ها را به خدمت بگیرند بجای این که خود بهترین باشند .
۳) نداشتن تعهد، در نتیجه هیچ عملی انجام نمی دهند . 
۴) بی نظم اند،( یک میز بهم ریخته) .
۵) دفتر ثبت ندارند ، معاملات وردوبدل ها را نمی نویسند .
ادامه نوشته

بازاریابی مشارکتی چگونه شکل گرفت و رشد کرد؟

بازاریابی مشارکتی چگونه شکل گرفت و رشد کرد؟

آموزش کسب و کار اینترنتی

 

آموزش کسب و کار اینترنتی

« بازاریابی مشارکتی » نوعی از بازاریابی است که در آن به افرادی که با تلاش خود به مشتری های خرده فروشان افزوده اند از سوی خود خرده فروشان پاداش یا پورسانت داده می شود. این نوع بازاریابی امروزه نسبتا فراگیر شده است اما آغاز آن به چه شکل بوده است؟

ادامه نوشته

چگونه یک بازاریاب مشارکتی موفق باشیم؟

چگونه یک بازاریاب مشارکتی موفق باشیم؟

 

آموزش کسب و کار اینترنتی

چگونه می توان به یک بازاریاب مشارکتی موفق تبدیل شد؟ آیا همه می توانند یک بازاریاب مشارکتی ماهر و خبره باشند؟ ما ۶ نکته به شما آموزش می دهیم که در کنار تلاش و صرف زمان لازم، شما را به یک بازاریاب مشارکتی فوق العاده موفق تبدیل می کند:

ادامه نوشته

بازاریابی مشارکتی و تکنیک های فروش بیشتر

بازاریابی مشارکتی و تکنیک های فروش بیشتر:

 

آموزش کسب و کار اینترنتی

کار کردن در زمینه بازاریابی مشارکتی، شبیه راه رفتن روی لبه تیغ است. از یک طرف عزم خود را برای پول درآوردن جزم کرده اید و با اعتماد به نفس و جسارت وارد این کار شده اید و از طرف دیگر نباید در چشم اعضای لیست مشارکت خود یا خواننده های وبلاگتان فردی زورگو به نظر برسید که می خواهد به زور هم که شده بفروشد.

 

ادامه نوشته

بازاریابی دهان به دهان

بازاریابی دهان به دهان

در مقایسه با سایر فعالیتهای تجاری،بازاریابی بیشتر با مشتری سروکار دارد.تامین رضایت و ایجاد ارزش برای مشتری در کانون اندیشه و عمل بازاریابی نوین است.امروزه بازاریابی به عنوان کلیدی ترین واحد در هر تجارت به شمار می‌رود و شرکتهای معتبر و بزرگ توجه ویژه‌ای به جذب مدیران بازاریابی کارآمد دارند. در صورتی که شما نیز قصد رقابت در تجارت امروز را داشته باشید. یکی از ابزارهای رایج بازاریابی و تبلیغات که اثر بخشی آن در بازاریابی خدمات نیز به چشم می خورد ، بازاریابی دهان به دهان می باشد .

ادامه نوشته

همه چیز درباره بازاریابی ویروسی

همه چیز درباره بازاریابی ویروسی

آموزش کسب و کار اینترنتی 

ویروس هایی که باعث سرماخوردگی می شوند در کوتاهترین زمان در همه جا پخش میشوند دلیل آن تماس انسانها باهمدیگر و انتقال بیماری است. بازاریابی ویروسی در اینترنت نیز به همین روال کار می کند و اطلاعات با دست بدست شدن بسرعت منتشر میشود. در بازاریابی ویروسی شما از ارتباطات میان مشتریان پیام خود را به دیگران ارسال می نمایید.
ادامه نوشته

6 درس بازاریابی ویروسی از چالش آب یخ

6 درس بازاریابی ویروسی از چالش آب یخ

شاید دوستان شما نیز وارد این چالش شده باشند و عکس ها و فیلم های آنها را دیده باشید و حتی شما را نیز به چالش کشیده باشند…همچین پدیده ای، از رویاهای بازاریابان است : محصولی را چنین ویروسی در بین مصرف کنندگان پخش کنند و از همه مهمتر در مدت زمان کمتر از 2 ماه !

آموزش کسب و کار اینترنتی

ادامه نوشته

بازاریابی ویروسی در سریال شهرزاد

بازاریابی ویروسی در سریال شهرزاد

همانطور که در مقاله بازاریابی ویروسی بدان اشاره شد، برای ارائه این نوع بازاریابی، باید از راه هایی استفاده شود که اثر ویروسی(هر ویروسی بدنبال اثرگذاری خاص و ویژه ایست که برایش بوجود آمده است) مانند ویروس واقعی بین افراد جامعه فراگیر شود. حالا سراغ بازایابی ویروسی سریال شهرزاد می رویم تا از چگونگی و میزان اثر بخشی این مجموعه آگاهی یابیم

ادامه نوشته

راهنمای سریع بازاریابی ویروسی

راهنمای سریع بازاریابی ویروسی

ایده پخش شدن توسط بینندگان، اصل تشکیل دهنده بازاریابی ویروسی است.  یک کسب و کار آنلاین می تواند با استفاده مناسب از قابلیت های بازاریابی ویروسی و انجام آن به شکل صحیح، به درآمد زایی خارج از تصوری دست یابند.

 

ادامه نوشته

فواید بازاریابی ویروسی چیست

فواید بازاریابی ویروسی

آموزش کسب و کار اینترنتی

هدف‌گذاری درست و مناسب مخاطبان باید برنامه‌ریزی و پایش شود. انتشار اولیه پیام و محتوای بازاریابی ویروسی بسیار اهمیت دارد. در واقع انتشار اولیه پیام اصلی جزو کلیدی‌ترین شاخص‌های فرآیند بازاریابی ویروسی محسوب می‌شود

ادامه نوشته

بازاریابی ویروسی چیست

بازاریابی ویروسی چیست

چكيده

در اين مقاله بازاريابي ويروسي مورد بررسي قرار مي‌گيرد و انواع، روش‌ها، استراتژي‌ها‌، مزايا و مشكلات آن تشريح مي‌‌شوند.

كليدواژه : بازاريابي ؛ بازاريابي ويروسي ؛ ايميل ماركتينگ ؛ بازاريابي از طريق ايميل ؛ تبليغات

1- مقدمه

ويروس، يک پوشش پروتئيني است که شامل مواد ژنتيک است. ويروس حمله ‌کننده از پوشش پروتئيني خود براي اتصال به يک سلول سالم استفاده می‌کند. اولين بار که اتصال محکم و قابل اطميناني صورت پذيرفت، ويروس مواد ژنتيک خود را وارد سلول سالم می‌کند و به صورت دایمي د. ان. اي (D.N.A) سلول ميزبان را تغيير مي‌دهد. يک ويروس نسبتاً مؤثر مي‌تواند سلول ميزبان را تبديل به يک کارخانه تکثير ويروس كند.

ادامه نوشته

معرفی سایتهای رایگان برای آنالیز سایت و سرور

معرفی سایتهای رایگان برای آنالیز سایت و سرور

با عرض سلام و خسته نباشید .
در این تاپیک قصد معرفی سایتهای رایگان ( ایرانی - خارجی ) برای انالیز سایت از لحاظ آپ تایم بودن و سئو و کارایی و ... رو می زاریم تا در روند مدیریت سایت و سرور به دوستان کمک کنند .

ادامه نوشته

ERP چیست

ERP چیست

برنامه‌ریزی منابع سازمانی (Enterprise resource planning) که به اختصار ERP نامیده می شود، طیف وسیعی از فعالیت‌های مختلفی را شامل می شود که هدف آن، گردآوری تمام داده‌ها و فرایندهای یک سازمان در یک سیستم واحد و در نهایت بهبود عملکرد سازمان می باشد

ادامه نوشته

تجارت الکترونیک و انواع آن و معایب و مزایای آن

تجارت الکترونیک و انواع آن و معایب و مزایای آن:

موضوع تجارت الکترونیکی را می توان از دو منظر نگریست. نخست دیدگاه تئوریک و کلی به موضوع است که دربرگیرنده تعدادی از مفاهیم اقتصادی و رابطه آن با فناوری اطلاعات است. مدل های معروف B۲B و B۲C از آن جمله اند. دیدگاه دوم موضوع تجارت الکترونیکی را از منظر کاربردهای عملی و صورت های واقعی آن بررسی می کند. به عنوان مثال می توان درباره چند و چون تبلیغات و بازاریابی آنلاین، روش ها و تکنیک های فروش اینترنتی کالا، معاملات بازرگانی و تبادل اطلاعات تجاری، حراج آنلاین و حتی بانکداری آن لاین (که البته خود موضوع پیچیده و مفصلی است) سخن گفت.

ادامه نوشته